5 Απριλίου 2016

Αγαπημένα Μαρτίου '16

Κάθε φορά που φεύγει ένας μήνας, υπόσχομαι στον εαυτό μου ότι θα γράψω ανάρτηση για τα αγαπημένα του μήνα. Και πάντα εκείνες τις ημέρες είμαι τόσο απασχολημένη ή απλώς δεν είμαι σε mood και το αναβάλω για τον επόμενο! Όμως αυτήν την φορά το πήρα απόφαση. Θα σου μιλήσω για τα αγαπημένα Μαρτίου. Ας τα δούμε λοιπόν ευθύς αμέσως, πριν αλλάξω γνώμη...



Macrovita Ενυδατική Κρέμα Λεπτής Υφής 24ώρου, 50ml
Πρόκειται για μια κρέμα προσώπου που δοκίμασα μέσα στον Μάρτιο και ενθουσιάστηκα, γιατί αν και ελαφριά, ενυδατώνει όσο πρέπει την επιδερμίδα μου που είναι κανονική με τάσεις ευαισθησίας. Δες το αναλυτικό review μου για το συγκεκριμένο προϊόν εδώ.


Έχω εμμονή με την περιποίηση των χεριών μου και τα ενυδατώνω σε καθημερινή βάση και ιδίως πριν από τον ύπνο. Αν και διανύω την τρίτη δεκαετία μου και δε χρειάζομαι ακόμη αντιγηραντική κρέμα κατά των κηλίδων, φροντίζω μία-δύο φορές την εβδομάδα να εφαρμόζω προληπτικά τη συγκεκριμένη κρέμα. Έχει ευχάριστο και αναζωογονητικό άρωμα, απορροφάται εύκολα και ενυδατώνει την επιδερμίδα, ενώ παράλληλα της προσφέρει απαλότητα και θρέψη. Περιέχει έξτρα παρθένο ελαιόλαδο Καλαμάτας, λεμόνι, καλέντουλα, άρνικα, αμυγδαλέλαιο, χαμομήλι, γλυκερίνη, φασκόμηλο, βάλσαμο, αλόη, βιταμίνη Α και Ε και πανθενόλη.


Beauty Is Life Μονή Σκιά Ματιών "Sailor", 3,5g
Μια σκιά ματιών, που παραπέμπει σε καλοκαιρινή απόχρωση, όπως λέει και το όνομά της, αν και ο Μάρτης δεν ήταν και ο πιο ζεστός μήνας, εδώ που τα λέμε. Όμως για να ξορκίσω την μουντή διάθεση και να φέρω νοητά νωρίτερα το καλοκαίρι, την επέλεξα αρκετές φορές και μου άρεσε αρκετά! Είναι πουδρένια, έχει καλή απόδοση χρώματος -χρειάζεται οπωσδήποτε βάση για πιο έντονο αποτέλεσμα και διάρκεια-, αλλά με ενθουσίασε το ότι έχει μεταλλική λάμψη και για αυτόν τον λόγο μπήκε και στα αγαπημένα! Πρόκειται για το πρώτο προϊόν που δοκιμάζω από αυτήν την εταιρία, η οποία ήρθε πρόσφατα στην Ελλάδα και τη βρίσκεις στο e-shop του Beautytestbox.


Ados Shine & Glossy Lip Gloss for all day, No 39, 9g
Σου το έχω ξαναπεί και θα το πω ακόμη μία φορά ότι προτιμώ περισσότερο τα lip gloss παρά τα κραγιόν. Είναι πιο βολικά, αντέχουν σε ακραίες θερμοκρασίες και δεν υπάρχει κίνδυνος να ανοίξουν μέσα στην τσάντα σου, οπότε μπορείς να έχεις πάντα ένα μαζί σου! Το συγκεκριμένο είναι κοκκινοκοραλί, έχει μικροσκοπικά γκλίτερ, τα οποία όμως δε διακρίνονται μετά την εφαρμογή και η απόδοσή χρώματος είναι ικανοποιητική. Διαρκεί για 2-3 ώρες, ενώ έχει ευχάριστη γεύση και δίνει υγρή λάμψη στα χείλη που ταιριάζει για όλες τις ώρες. Το βρίσκεις επίσης στο e-shop του Beautytestbox και είναι το πρώτο που δοκιμάζω από αυτήν την εταιρία που είναι καινούρια στην Ελλάδα.


Είναι η πρωτοποριακή καινοτομία στον τομέα του ντεμακιγιάζ και ακούει στο όνομα Glov! Πριν λίγο καιρό είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω δύο διαφορετικά μεγέθη και ενθουσιάστηκα με την απόδοσή τους! Σου είχα όμως μιλήσει αναλυτικά για το καθένα από αυτά σε αναλυτικό review εδώ


Τα ανακάλυψα τα περασμένα Χριστούγεννα, όμως τα χρησιμοποίησα περισσότερο μέσα στον Μάρτιο. Είναι η πιο cool ιδέα για τον αρωματισμό χώρου κι όχι μόνο! Διάβασε περισσότερα στο σχετικό review εδώ.


Τελευταίο αγαπημένο το συγκεκριμένο βιβλίο που αν και το διάβασα στα τέλη Φεβρουαρίου, συνέχισε για αρκετές ημέρες να γυρνά μέσα στο μυαλό μου και το ξαναδιάβαζα συχνά πυκνά μέσα στον Μάρτιο, ιδίως μετά τη βράβευση της πρωταγωνίστριας της ομώνυμης ταινίας με όσκαρ α΄ γυναικείου ρόλου! Διάβασε τη βιβλιοκριτική μου εδώ και οπωσδήποτε πρόσθεσέ το στη λίστα επιθυμιών σου!


Αυτά ήταν τα δικά μου αγαπημένα για τον Μάρτιο! Έχουμε κάποια κοινά;

1 σχόλιο: