13 Δεκεμβρίου 2015

Η Aloe Plus & στη Λάρισα: προσφορά 1+1 & review


Για τη δύναμη της Aloe Vera σού έχω ξαναμιλήσει σε προηγούμενη ανάρτηση (εδώ), όταν σου σύστησα τα προϊόντα της ελληνικής εταιρίας Aloe Plus, που είχα τη χαρά να δοκιμάσω! Μάλιστα μαζί με εμένα τότε είχαν την ευκαιρία και τρεις φίλες αναγνώστριες του blog να δοκιμάσουν ένα αγαπημένο body butter! 

Σήμερα όμως είμαι εδώ για να σου συστήσω ακόμη ένα προϊόν από τη συγκεκριμένη εταιρία και να σου πω πώς αν μένεις στην ευρύτερη περιοχή της Λάρισας, πλέον μπορείς να βρεις την Aloe Plus στο φαρμακείο του κυρίου Δημητρίου Μπαρμπούτη, που βρίσκεται στην οδό Ε. Βενιζέλου 15 (τηλ. 241025 3509, facebook). Ειδικά για όλο τον Δεκέμβρη τρέχει μια προσφορά 1+1 στις κρέμες προσώπου: Με την αγορά δηλαδή μιας Κρέμας 24ώρου Resveratrol (antiage) ή Hippophae & Spiroulina (hydrating) ή Vitamin E & Q10 (antiwrinkle) της Aloe Plus, παίρνεις δώρο την Κρέμα Νύχτας Retinol & Vitamin C! Δεν είναι υπέροχο; Αλήθεια, σκέφτεσαι καλύτερο δώρο για την κολλητή σου, την αδερφή σου, τη μητέρα σου ή την "αφεντιά" σου τώρα τις γιορτές;








Από τις κρέμες προσώπου Aloe Plus που συμμετέχουν στην προσφορά 1+1, είχα δοκιμάσει το καλοκαίρι την Κρέμα Νύχτας Retinol & Vitamin C (δες εδώ το σχετικό review).



Αυτήν τη φορά δοκίμασα την 24ωρη Κρέμα Vitamin E & Q10 (50ml) και θέλω να ευχαριστήσω την εταιρία Aloe Plus για αυτήν την ευκαιρία. Πρόκειται για μια 24ωρη αντιρυτιδική κρέμα προσώπου, η οποία προσφέρει ελαστική και σφριγηλή επιδερμίδα με τη βοήθεια του συνένζυμου Q10 και διαθέτει αντιοξειδωτικές ιδιότητες χάρη στη βιταμίνη Ε, ενώ ταυτόχρονα ενυδατώνει σε βάθος. Είναι κατάλληλη για κανονικές επιδερμίδες και για ηλικίες 30+ και δεν περιέχει paraben. Ειδικότερα η βιταμίνη Ε, αυξάνει την ελαστικότητα του δέρματος και δρα ως ενυδατικός παράγοντας, ενώ οι αντιοξειδωτικές της ιδιότητες εμποδίζουν τη δράση των ελευθέρων ριζών. Επίσης προστατεύει από την υπεριώδη ακτινοβολία και μειώνει τις βλάβες που προκαλεί η φωτογήρανση προλαμβάνοντας τα σημάδια της πρόωρης γήρανσης. Το συνένζυμο Q10 προστατεύει τα κύτταρα της μεμβράνης της επιδερμίδας και τροφοδοτεί με ενέργεια τον κυτταρικό μεταβολισμό, αναπλάθοντας το γηρασμένο δέρμα και καταπολεμά τις ρυτίδες.

Η γνώμη μου: Είναι μια θρεπτική κρέμα με σχετικά πυκνή υφή, η οποία όμως απλώνεται εύκολα, αλλά δεν απορροφάται άμεσα και νιώθεις ότι έχεις φορέσει κρέμα. Εγώ πάντως που έχω κανονική επιδερμίδα με τάσεις ευαισθησίας, πρόσεξα ότι άφηνε ελάχιστη λιπαρότητα αλλά όχι σε ενοχλητικό σημείο. Είναι, θα έλεγα, ιδανική για κανονικές επιδερμίδες προς ξηρές αλλά κυρίως για ώριμες που αναζητούν αυτήν την έξτρα ενυδάτωση και την αντιρυτιδική δράση σε μια κρέμα προσώπου. Από τότε που άρχισα να την χρησιμοποιώ, νιώθω την επιδερμίδα του προσώπου μου εμφανώς πιο ενυδατωμένη και σφριγηλή, αν και δεν έχω ρυτίδες, πέρα από κάποιες μικρές έκφρασης (μεταξύ μας, διανύω την τρίτη μου δεκαετία) για να πω αν βοηθάει και σε αυτόν τον τομέα. Τέλος έχει ελαφρύ άρωμα που μου θυμίζει αβοκάντο, το οποίο εμπεριέχεται στα συστατικά και έχει υποκίτρινο χρώμα. 

(βαθμολογία: 8/10)



*PR Samples

Εσύ έχεις βάλει την Aloe Plus στη ζωή σου ή στη wishlist σου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου