31 Ιανουαρίου 2015

Beauty tip of the day - week #19


Τα tip ομορφιάς που σας έδειξα την προηγούμενη εβδομάδα στη σελίδα μου στο facebook είναι τα παρακάτω: 


Τη Δευτέρα είδαμε ένα tip για να αφαιρέσετε το κραγιόν από τα δόντια σας στη στιγμή!


Το επόμενο tip για να διορθώσετε το υπερβολικό ρουζ ή bronzer στη στιγμή!


Και το επόμενο tip για να σβήσετε λεκέδες από σκιά κάτω από τα μάτια σας στη στιγμή!


Με το tip της Πέμπτης μαύροι κύκλοι τέλος! 


Επίσης είδαμε ένα tip για να κάνετε τα μάτια σας να φαίνονται μεγαλύτερα!


Κι ένα κόλπο για να μη λαδώνουν οι αφέλειες των μαλλιών σας!


Και η εβδομάδα έκλεισε με ένα tip για να δείχνετε πιο όμορφες! Είναι πολύ απλό!


*Κλείνοντας θα ήθελα, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, να επισημάνω ότι τα tip που σας παρουσιάζω δεν είναι δικές μου επινοήσεις, αλλά τα έχω διαβάσει ή ακούσει κάπου αλλού παλιότερα ή πρόσφατα, εκτός κι αν αναφέρω ότι κάποιο είναι δικό μου! Επίσης το ότι σας τα προτείνω δε σημαίνει ότι τα έχω δοκιμάσει όλα, επομένως δεν αναλαμβάνω την ευθύνη αν όντως λειτουργούν, γιατί όλα είναι σχετικά και θέμα προτιμήσεων! Ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου