13 Δεκεμβρίου 2014

Beauty tip of the day - week #12


Τα tip ομορφιάς που σας έδειξα την προηγούμενη εβδομάδα στη σελίδα μου στο facebook είναι τα παρακάτω:


Τη Δευτέρα είδαμε ένα tip για την αποτρίχωση των φρυδιών!


Το επόμενο tip θα κάνει τις βλεφαρίδες σας ονειρικές!


Το tip της Τετάρτης ίσως το ξέρετε! Ίσως πάλι και όχι! 


Επίσης ένα tip για να σετάρετε μια κρεμώδη σκιά ματιών!


Το tip της Παρασκευής σάς προκαλεί να αφήσετε στην άκρη το make up σας!


Επίσης ένα tip που σας υπενθυμίζει κάποια βασικά βήματα για την αντιγήρανση!


Και η εβδομάδα έκλεισε με ένα tip που θα κάνει τα μαλλιά σας λιγότερο άγρια μετά το λούσιμο!


*Κλείνοντας θα ήθελα, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, να επισημάνω ότι τα tip που σας παρουσιάζω δεν είναι δικές μου επινοήσεις, αλλά τα έχω διαβάσει ή ακούσει κάπου αλλού παλιότερα ή πρόσφατα, εκτός κι αν αναφέρω ότι κάποιο είναι δικό μου! Επίσης το ότι σας τα προτείνω δε σημαίνει ότι τα έχω δοκιμάσει όλα, επομένως δεν αναλαμβάνω την ευθύνη αν όντως λειτουργούν, γιατί όλα είναι σχετικά και θέμα προτιμήσεων! Ευχαριστώ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου