30 Σεπτεμβρίου 2014

Beauty tip of the day - week #2


Όπως σας έχω ήδη πει σε προηγούμενη ανάρτηση (εδώ) κάθε μέρα στη σελίδα μου στο facebook σάς δίνω κι ένα διαφορετικό tip ομορφιάς (ομορφιάς εσωτερικής & εξωτερικής, για να μην ξεχνιόμαστε)! Τα tips κάθε εβδομάδας θα τα βρίσκετε συγκεντρωμένα και σε σχετική ανάρτηση εδώ στο blog! 

Για την προηγούμενη εβδομάδα τα tips που σας παρουσίασα είναι τα εξής: 


Αρχικά ένα tip για όμορφα νύχια χωρίς παρανυχίδες!


Το επόμενο tip σάς οδηγεί κατευθείαν στο ψυγείο για... καρότα!


Τώρα έχετε έναν ακόμη καλό λόγο για να πίνετε ρόφημα κακάου!


Στη συνέχεια μάθατε πώς μπορείτε να ξαναδώσετε ζωή σε μια σπασμένη σκιά ματιών!


Χρήσιμο tip για ντεμακιγιάζ σε περίπτωση ανάγκης!


Μυστικό για να διατηρηθεί περισσότερο το μακιγιάζ σας!


 Και το τελευταίο tip της εβδομάδας για να διατηρούνται πιο φρέσκα τα μαλλιά σας!


*Κλείνοντας θα ήθελα, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, να επισημάνω ότι τα tips που σας παρουσιάζω δεν είναι δικές μου επινοήσεις, αλλά τα έχω διαβάσει ή ακούσει κάπου αλλού παλιότερα ή πρόσφατα, εκτός κι αν αναφέρω ότι κάποιο είναι δικό μου! Επίσης το ότι σας τα προτείνω δε σημαίνει ότι τα έχω δοκιμάσει όλα, επομένως δεν αναλαμβάνω την ευθύνη αν όντως λειτουργούν, γιατί όλα είναι σχετικά και θέμα προτιμήσεων! Ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου