18 Μαΐου 2014

Review: Avon Κρέμα CC

Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα καινούριο προϊόν που δοκίμασα, την "Κρέμα Ideal Flawless CC" από την Avon! Για την συγκεκριμένη κρέμα αλλά και γενικά για τις κρέμες CC σας είχα αναφέρει κάποια στοιχεία σε προηγούμενη ανάρτηση εδώ!


Πριν μερικές μέρες, είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω κι εγώ αυτήν την κρέμα cc και έχω να πω τα εξής: είναι όντως πολύ ελαφριά και απορροφάται από την επιδερμίδα σχετικά γρήγορα χωρίς να αφήνει ίχνος λιπαρότητας! Αφήνει μια αίσθηση απαλότητας και ενυδάτωσης που διαρκεί για αρκετές ώρες! Παράλληλα προσφέρει μέτρια κάλυψη σε ατέλειες και δυσχρωμίες, αν και προσωπικά έχω μόνο μερικές μικρές πανάδες από τον ήλιο! Κυρίως όμως μου άρεσε γιατί έχει διακριτική μυρωδιά, μια και δε θέλω τα προϊόντα που προορίζονται για χρήση στο πρόσωπο να έχουν έντονη μυρωδιά!


Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από τις νέες κρέμες CC ή τη συγκεκριμένη; 

1 σχόλιο:

  1. αχ τι cc καλό μου?? και την bb που έχω την χαίρεται το ντουλάπι! όταν θυμάμαι να βάλω είναι μισο δευτερόλεπτο πριν ταβλιαστώ και δεν την βαζω για να μην παει χαμενη αφου θα βγει ολη στο μαξιλαρι! μια και μου το θυμισες παω να βαλω τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή