11 Σεπτεμβρίου 2016

Panthenol Extra Cream for irritated & sensitive skin Vs Real Care Panthenol Cream

Panthenol Extra Cream for irritated & sensitive skin Vs Real Care Panthenol Cream ή αλλιώς οι σωτήρες μου για το καλοκαίρι που έφυγε! 


Στις διακοπές μου στο εξοχικό και συγκεκριμένα στο πρώτο μου μπάνιο στη θάλασσα είχα τη φαεινή (πανηλίθια, όπως αποδείχτηκε αργότερα) ιδέα να μην φορέσω αντηλιακό για να πάρω λίγο χρωματάκι, πολύ λίγο όμως (είμαι σαν άσπρη πέτρα ξεξασπρότερη), και για να πάρω και την πολυπόθητη βιταμίνη D, που προσφέρει απλόχερα ο καλοκαιρινός ήλιος (ο ηλιάτορας βεβαίως βεβαίως) τις πρώτες ώρες του μεσημεριού! Μάλιστα έπεισα και τη μικρότερη αδερφή μου να γίνει συνεργός στο "έγκλημα", αν και δεν ήταν το πρώτο μπάνιο για εκείνη. Όταν γυρίσαμε στο σπίτι μετά από συνολικά μιάμιση ώρα παραμονής στην παραλία, κάτω από την ομπρέλα και μέσα στο νερό δηλαδή, άρχισαν να φαίνονται τα πρώτα ίχνη του "εγκλήματος". Ένα ελαφρύ κοκκίνισμα στο πάνω μέρος των ώμων, τίποτα το ιδιαίτερο κατά την αρχική μου εκτίμηση! Μηδένα προ του τέλους μακάριζε... όμως (Πολύ σοφή κουβέντα, μεταξύ μας)! Τις επόμενες ώρες και κυρίως μετά το ντουζ, το μεγαλύτερο μέρος του σώματός μου είχε κοκκινήσει έντονα, ευτυχώς όχι το πρόσωπο, αλλά αυτό ήταν το τελευταίο που με ένοιαζε! 

Κάτι τέτοιες -δύσκολες- ώρες ξυπνάει η blogger μέσα μου (για την ακρίβεια σχεδόν πάντα ξυπνάει, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα) και ειλικρινά ευγνωμονώ τον εαυτό μου που κάθε φορά που φεύγω από το σπίτι, είτε για διακοπές είτε για ταξίδι, οι αποσκευές μου με τα καλλυντικά και κυρίως τα είδη περιποίησης παραπέμπουν σε μετακόμιση! Είχα προνοήσει κι αυτή τη φορά να πάρω μαζί μου κρέμα με πανθενόλη για ερεθισμένο και ευαίσθητο δέρμα, ένεκα των αλλεργιών μου. Συνήθως αγόραζα την κρέμα με πανθενόλη της Bepanthol (δες review εδώ), όμως πριν από μερικούς μήνες αποφάσισα να προτιμώ στο εξής αντίστοιχες ελληνικές και να αποφεύγω γερμανικά προϊόντα για ευνόητους λόγους. Επέλεξα λοιπόν την Panthenol Extra Cream for irritated & sensitive skin και την Real Care Panthenol Cream ερεθισμένο & ευαίσθητο δέρμα. Μετά από ενδελεχή αναζήτηση τις βρήκα σε προσιτή τιμή στο online φαρμακείο wecare.gr στην τιμή των 2.99 και 3.95 αντίστοιχα. 


Η πρώτη που δοκίμασα ήταν η Panthenol Extra Cream for irritated & sensitive skin, γιατί αυτήν έτυχε να έχω βάλει στη βαλίτσα των διακοπών μου (στη βαλίτσα μετακόμισης που λέγαμε πιο πάνω). Η κρέμα αυτή έρχεται σε πλαστική συσκευασία των 100ml με καπάκι που βιδώνει, έχει άσπρο χρώμα και πολύ ελαφρύ άρωμα που θυμίζει φαρμακευτικό προϊόν. Είναι λεπτόρρευστη, απορροφάται σχετικά γρήγορα από την επιδερμίδα αφήνοντας ελάχιστη αίσθηση λιπαρότητας, χωρίς όμως να κολλάει και προσφέρει ενυδάτωση, απαλότητα και άνεση για 24 ώρες τουλάχιστον. Εγώ βέβαια άπλωνα αρκετή ποσότητα για να ανακουφίσω την ερεθισμένη επιδερμίδα μου και ίσως για αυτό παρέμενε λίγη λιπαρότητα, αν και οι οδηγίες έκαναν λόγο για μικρή ποσότητα. Μάλιστα κατάφερα να την αδειάσω μέσα σε 4-5 μέρες! Η σύνθεσή της περιλαμβάνει πανθενόλη 5%, ουρία 5%, είναι paraben free και perfume free, ενώ δεν αναφέρει αν είναι cruelty free ή όχι. Παράγεται από την Medisei.


Στη συνέχεια ζήτησα από τον πατέρα μου να μου φέρει την Real Care Panthenol Cream ερεθισμένο & ευαίσθητο δέρμα, που είχα αφήσει στο σπίτι. Η συγκεκριμένη κρέμα έρχεται σε πλαστική συσκευασία των 150ml με καπάκι που βιδώνει, έχει άσπρο χρώμα και ελαφρύ άρωμα που θυμίζει χαμομήλι, το οποίο εμπεριέχεται στα συστατικά της. Αν και λεπτόρευστη, δεν απορροφάται άμεσα αφήνοντας μια αίσθηση λιπαρότητας και λαδιού, χωρίς όμως να κολλάει και διατηρεί την επιδερμίδα ενυδατωμένη και απαλή για 24 ώρες. Στη σύνθεσή της περιλαμβάνεται πανθενόλη 5%, ουρία 2%, χαμομήλι και αλλαντοΐνη, είναι paraben free, ενώ επίσης δεν αναφέρει αν είναι cruelty free. Παράγεται από την Πανελλήνια Συνεταιριστική Φαρμακοποιών. 


Συμπερασματικά:

Panthenol Extra Cream for irritated & sensitive skin
πλαστική συσκευασία
100ml
καπάκι που βιδώνει
άσπρο χρώμα
λεπτόρρευστη
απορροφάται γρήγορα
ελάχιστη αίσθηση λιπαρότητας
δεν κολλάει
ενυδάτωση, απαλότητα & άνεση για 24 ώρες
paraben free
perfume free
ελληνικό προϊόν
οικονομική


 Real Care Panthenol Cream ερεθισμένο & ευαίσθητο δέρμα
πλαστική συσκευασία
150ml
καπάκι που βιδώνει
άσπρο χρώμα
λεπτόρευστη
αίσθηση λιπαρότητας & λαδιού
δεν κολλάει
ενυδάτωση, απαλότητα & άνεση για 24 ώρες
paraben free
ελαφρύ άρωμα χαμομηλιού
ελληνικό προϊόν
πιο οικονομική


Και φυσικά μετάνιωσα την ώρα και τη στιγμή που δεν έβαλα αντηλιακό! Δεν έχω ξανακαεί έτσι ποτέ πριν στη ζωή μου και δε θα το επιχειρήσω άλλη φορά! Τις τρεις πρώτες νύχτες μάλιστα δεν μπορούσα να γυρίσω πλευρό στον ύπνο από το τσούξιμο και τον πόνο, ενώ το δέρμα μου χρειάστηκε πάνω από ενάμιση μήνα, μέχρι να ανακτήσει πλήρως τη φυσική του υγρασία και απαλότητα, για να μη μιλήσω δε για το αντιαισθητικό και οδυνηρό ξεφλούδισμα! 

Ένα είναι το μότο λοιπόν: ποτέ χωρίς αντηλιακό! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου