5 Ιανουαρίου 2016

Ανασκόπηση #Δεκεμβρίου 2015


Ένας χρόνος έφυγε, ένας καινούριος ήρθε! Φορτωμένος με ευχές και δώρα. Για εμένα προσωπικά το 2015 σε γενικές γραμμές ήταν μια καλή χρονιά! Το blog μου μου χάρισε πολλές συγκινήσεις και όμορφες στιγμές!

Με την παρούσα ανασκόπηση Δεκεμβρίου ολοκληρώνεται μια σειρά αναρτήσεων που πιστεύω ότι έχει κάνει τον κύκλο της και σκέφτομαι να μην τη συνεχίσω ή μπορεί να την τροποποιήσω κάπως. Ας δούμε όμως τι συνέβη μέσα στον μήνα που πέρασε.

Στις 5 Δεκεμβρίου ανέβηκε ένα review post για δύο προϊόντα από τη γαλλική εταιρία Lange Paris, που άρχισε σχετικά πρόσφατα να δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα, το ένα από τα οποία με ενθουσίασε ιδιαίτερα και μου θύμισε εμπειρία σπα!


Στις 13 Δεκεμβρίου ανέβηκε επίσης ένα review post για την 24ωρη Κρέμα Προσώπου Vitamin E & Q10 από την ελληνική εταιρία Aloe Plus, την οποία πλέον μπορείς να βρεις και στη Λάρισα στο φαρμακείο του κυρίου Δημητρίου Μπαρμπούτη (στην οδό Βενιζέλου 15)!


Την επόμενη μέρα, 14 Δεκεμβρίου, παρέλαβα 2 σαμπουάν Wash & Go, που κέρδισα στο διαγωνισμό του makeupvibes.gr συν ένα βραχιολάκι bonus! Μόλις τα δοκιμάσω, θα σου πω τη γνώμη μου. Προς το παρόν σου λέω ότι είναι 700 ml το καθένα και έχουν υπέροχο άρωμα!


Στις 19 Δεκεμβρίου ανέβηκε άλλο ένα review post για εννέα προϊόντα που είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω από την ελληνική εταιρία Oliveway, αρκετά από τα οποία έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητάς μου και μου έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις!


Στις 23 Δεκεμβρίου κέρδισα ακόμη ένα δώρο από διαγωνισμό του mylovablebaby.com και τις Εκδόσεις Ψυχογιός, το οποίο παρέλαβα στις 28 του μήνα! Πρόκειται για ένα βιβλίο με οδηγίες βήμα βήμα για να μάθουν τα παιδιά να ψήνουν στην κουζίνα αλμυρές και γλυκές δημιουργίες! Αν και δε σχετίζεται άμεσα με την ομορφιά, σας το δείχνω απλώς ως ιδέα για δώρο σε μικρά και μεγάλα παιδιά (όπως εμένα καλή ώρα)! Είναι κατάλληλο για παιδιά 6+.



Και ο Δεκέμβρης έκλεισε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο! Λίγες ώρες πριν την αλλαγή του χρόνου χτύπησε την πόρτα μου ένα κατακκόκινο δώρο από το αγαπημένο Beautytestbox! Μια μεγάλη ατζέντα πλήρως οργανωμένη για να με συντροφεύει στην καινούρια χρονιά! 


Καλή και δημιουργική χρονιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου