28 Φεβρουαρίου 2015

Ανασκόπηση #Φεβρουαρίου 2015


Ο δεύτερος μήνας του έτους κι ο πιο μικρός ξεκίνησε για μένα με τις καλύτερες προϋποθέσεις! Αν θέλεις να μάθεις πώς προέκυψε η ιδέα για αυτήν τη στήλη δες εδώ!

Στις 2 Φεβρουαρίου κέρδισα σε giveaway της σελίδας Love at first site στο facebook ένα σετ Orzene μπύρας Optimum Oil Repair! Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ αυτή τη σειρά, αλλά έχω ενθουσιαστεί, γιατί έχω ακούσει τα καλύτερα! Ίδομεν λοιπόν!

Πηγή / Source

Την επόμενη ημέρα 3 Φεβρουαρίου κέρδισα το καινούριο βιβλίο συνταγών Party της Αθηνάς Πάνου στο giveaway που διοργάνωσε το blog The one with all the tastes σε συνεργασία με τις Εκδόσεις Ψυχογιός! Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο βιβλίο ήθελα καιρό να το αποκτήσω, μια και έχω το αμέσως προηγούμενο βιβλίο Cookies και το λατρεύω στην κυριολεξία! 


Στις 6 Φεβρουαρίου ανακοινώθηκαν οι 5 νικητήριες φωτογραφίες από το δημιουργικό φωτογραφικό διαγωνισμό της επίσημης σελίδας της Avon στο facebook, για τον οποίο σου είχα μιλήσει στην ανασκόπηση του προηγούμενου μήνα (εδώ)! Η συμμετοχή μου ήρθε τρίτη σε ψήφους και θέλω να ευχαριστήσω για ακόμη μία φορά όλους, όσοι με στήριξαν με το like τους! Η δε χαρά μου ολοκληρώθηκε, όταν παρέλαβα τα 10 ροζ προϊόντα στις 17 Φεβρουαρίου! Δεν είναι υπέροχα; 



Επίσης την ίδια ημέρα, στις 6 Φεβρουαρίου, παρέλαβα ένα δέμα από την εταιρία Kyana Hellas Α. Ε. που περιείχε επαγγελματικά προϊοντα περιποίησης μαλλιών! Συγκεκριμένα μου έστειλαν να δοκιμάσω τον Αφρό φορμαρίσματος Sculpting Mousse Extreme από τη σειρά Evo Zen (300 ml) και το Διφασικό σπρέυ μαλλιών Color Protect από τη σειρά Life Box (100 ml)! Αυτά τα 2 ίδια προϊόντα έχει την ευκαιρία να τα κερδίσει μία ή ένας από τους follower μου στο giveaway που λήγει απόψε (δες εδώ)! Πρόσφατα η εταιρία Kyana δημιούργησε το δικό της e-shop, από το οποίο μπορείς να προμηθευτείς τα προϊόντα της! Μάλιστα έχω τη χαρά να σου ανακοινώσω ότι ως follower μου μπορείς να παραγγείλεις τα προϊόντα Kyana με έκπτωση 10% χρησιμοποιώντας στο ειδικό πεδίο τον κωδικό σύστασης 4533 κατά την εγγραφή σου στο www.kyana.gr! Θέλω να ευχαριστήσω την Kyana για την όλη συνεργασία!



Στις 25 Φεβρουαρίου έμαθα ότι κέρδισα σε διαγωνισμό της σελίδας My Market στο facebook μία gift bag με προϊόντα L'Oreal Paris! Ανυπομονώ να την παραλάβω!

Πηγή / Source

Αυτή λοιπόν είναι η μίνι beauty ανασκόπηση για τον μήνα Φεβρουάριο! Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα που σου έδειξα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου