28 Ιανουαρίου 2015

Liebster award - discover new blogs


Το να βραβεύεις είναι ένα πολύ ευχάριστο συναίσθημα, γιατί δίνεις στους άλλους ένα κομμάτι από τον εαυτό σου και επιπλέον δείχνεις την ευγνωμοσύνη σου προς το πρόσωπό τους! Το να βραβεύεσαι όμως είναι ακόμη πιο ευχάριστο! Σου δίνει την αίσθηση ότι όλα αυτά που γράφεις, όλα αυτά που μοιράζεσαι βρίσκουν απήχηση σε κάποιους εκεί έξω! Νιώθεις ότι το blogging πέρα από ένα είδος προσωπικού ημερολογίου αποκτά ξαφνικά μια πιο ευρύτερη έννοια. Άτομα που πιθανόν να μην έχεις συναντήσει ποτέ από κοντά ή που δε θα συναντήσεις ποτέ λόγω απόστασης σού εκφράζουν ανοιχτά την αγάπη τους και την υποστήριξή τους! Κι αυτό σε γεμίζει χαρά, αισιοδοξία και σου δίνει ώθηση να πας παραπέρα! 

Κάπως έτσι ένιωσα κι εγώ, όταν την περασμένη εβδομάδα 2 blogοφίλες, η Βάσω από το "Μαμά πρωτάρακαι η Ειρήνη από το "Το μικρό μου blog", μου παρέδωσαν το Liebster award - discover new blogs! (Αν μου έχει ξεφύγει και κάποιο άλλο άτομο που μου παρέδωσε αυτό το βραβείο, ας με ενημερώσει, ώστε να συμπληρώσω το όνομά του!). Και μια και είναι το πρώτο βραβείο που παραλαμβάνει το blog μου ο ενθουσιασμός μου είναι ακόμη μεγαλύτερος! Και θέλω σ' αυτό το σημείο να ευχαριστήσω τη Βάσω και την Ειρήνη για την τιμή που μου έκαναν!

Τι είναι όμως το Liebster award, θα αναρωτηθεί κανείς, και με το δίκιο του; Λοιπόν πρόκειται για ένα εικονικό βραβείο που απονέμεται από blogger σε blogger και βοηθά να γίνουν ευρύτερα γνωστά blog με λιγότερους από 200-300 αναγνώστες! 

Οι κανόνες του βραβείου είναι οι εξής:
1) Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και θα αναρτάτε τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν widget ή gadget.
2) Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger, o οποίος σας απένειμε το βραβείο.
3) Προτείνετε άλλα 10 blog με λιγότερους από 200-300 follower και συντάξτε μία λίστα ερωτήσεων για τα blog αυτά που οι κάτοχοι τους θα πρέπει να απαντήσουν.
4) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από τα 10 blog που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας, ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.

Ιδού λοιπόν οι δικές μου απαντήσεις:

1) Γιατί ξεκινήσατε το blog;
Πολύ καλή ερώτηση! Το παρόν blog είναι το δεύτερο κατά χρονολογική σειρά δημιουργίας (αν θέλετε να δείτε το άλλο μου blog κάντε κλικ στο My "alter ego") και ήρθε ως φυσική συνέπεια, μια και ανέκαθεν μου άρεσε να ασχολούμαι με θέματα ομορφιάς και ευεξίας! Τα τελευταία 2-3 χρόνια έβλεπα ξένα κυρίως beauty blog, αλλά μου φάνταζε τρομερά δύσκολο να επιχειρήσω να αποκτήσω το δικό μου! Τελικά το πιο δύσκολο απ' όλα είναι να πάρεις την απόφαση και τα υπόλοιπα έρχονται μόνα τους με λίγο κόπο και υπομονή!

2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει; 
Με ενθουσιάζει, όταν αυτά που γράφω στις αναρτήσεις μου, τα θέματα με τα οποία ασχολούμαι ή όσα σχεδιάζω να γράψω, βρίσκουν αποδοχή από τους αναγνώστες του blog μου! Σημαίνει ότι δεν τα γράφω μόνο για μένα κι αυτό με βελτιώνει και μου δίνει χαρά!

3) Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο; 
Η αλληλεπίδραση μεταξύ των blogger τόσο με σχόλια όσο και με προσωπική επικοινωνία, δίνει εναύσματα για να αναπτύξουμε και να επεκτείνουμε τη θεματολογία του blog μας! Κάτι που ίσως να μην το έχω σκεφτεί εγώ, το έχει σκεφτεί κάποιος άλλος και το να μου το προτείνει είναι πολύ ευχάριστο και με ξεκολλάει σε περίοδο που δεν έχω έμπνευση!

4) Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;
Στο blog μου μιλάω κυρίως για θέματα ομορφιάς, τόσο εξωτερικής όσο και εσωτερικής, γιατί πιστεύω ότι η ομορφιά πηγάζει από μέσα μας! Αυτό είναι και το μότο του blog μου άλλωστε! Θέλω όμως να επεκτείνω λίγο τη θεματολογία του και να συμπεριλάβω κι άλλες ενότητες (π.χ. βιβλίο, μουσική, ταινίες κ.α.) αλλά δε θέλω να ξεφύγω κιόλας! Οπότε όλα είναι υπό σκέψη ακόμη...

5) Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά; 
Έχω δημιουργήσει αρκετές, θα έλεγα, φιλικές σχέσεις με άλλους blogger, αν και δεν έχω γνωριστεί ακόμη προσωπικά με κάποιον από αυτούς! Θα το ήθελα πολύ βέβαια, αλλά ζω στην επαρχία και αυτό με περιορίζει κάπως, αλλά τίποτα δεν αποκλείεται στο μέλλον!

6) Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο; 
Χμ, δύσκολη ερώτηση! Θα ήθελα να βρίσκω διαρκώς νέα θέματα να παρουσιάζω στο κοινό μου και να μη βαλτώνω σε στάσιμα νερά αναπαράγοντας τα ίδια και τα ίδια! Επίσης θα ήθελα να βρω κάποιου είδους "αναγνώριση" από επαγγελματίες του χώρου, γιατί αυτό για μένα σημαίνει ότι δεν σπαταλώ χρόνο σε κάτι ανούσιο!

7) Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;
Πιστεύω ότι το δυνατό μου σημείο είναι ο λόγος, καθότι φιλόλογος! Επομένως αν βρω το θέμα της επόμενης μου ανάρτησης από εκεί και πέρα τα υπόλοιπα είναι παιχνιδάκι! Έχω όμως ένα "θέμα" με τις φωτογραφίες που θα πλαισιώσουν την ανάρτηση μου, γιατί θέλω να είναι όσο πιο τέλειες γίνεται και βγάζω αμέτρητες, μέχρι να πετύχω αυτό που θέλω (Αιγόκερως, βλέπετε, και απίστευτα τελειομανής)! 

8) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας; 
Αφιερώνω λιγότερο από όσο θα ήθελα, περίπου 1-2 ώρες καθημερινά, γιατί μέσα στη μέρα καταπιάνομαι και με άλλες ασχολίες και κυρίως τις νύχτες βρίσκω ησυχία και ασχολούμαι με το blog μου!

9) Πώς γεννιούνται τα post σας;
Τα post μου γεννιούνται κάθε στιγμή της ημέρας και της νύχτας, κυρίως της νύχτας (χα χα)! Προσπαθώντας δε να κοιμηθώ, τότε μου έρχονται όλες οι δημιουργικές σκέψεις και ώρες ώρες νιώθω σαν τον Παπαμιχαήλ στην ταινία "Μοντέρνα Σταχτοπούτα", που υπαγορεύει στη Βουγιουκλάκη! Και τι δε θα έδινα να είχα βρει έναν τρόπο την ώρα που προσπαθώ να κοιμηθώ να καταγράφονται κάπου αυτόματα οι σκέψεις μου για τις επόμενες αναρτήσεις! 

10) Ευχές για τον αναγνώστη. 
Εύχομαι όποιος μου κάνει την τιμή και είναι αναγνώστης μου να βρίσκει ενδιαφέρουσες τις αναρτήσεις μου και να συνεχίσει να με διαβάζει! Επίσης εύχομαι να ζει τη ζωή του δημιουργικά και με πάθος και να μην αφήνει τίποτα και κανέναν να του κλέβει το χαμόγελο από τα χείλη του!

Χμ, και τώρα ήρθε η ώρα να παραδώσω κι εγώ με τη σειρά μου το βραβείο σε 10 ακόμη blog! 

17 σχόλια:

  1. Μαρία σ'ευχαριστω πολύ για το βραβείο που μου χάρισες. Τιμή μου.
    Διάβασα τις απαντήσεις σου και ταυτίστηκα πολύ σχετικά με την έμπνευση των posts. Το ίδιο μου συμβαίνει και εμένα. Καμιά φορα μου έρχονται σκέψεις ενώ έχω πέσει στο κρεβάτι, είμαι κομμάτια και βαριέμαι να σηκωθώ να τις καταγραψω:)
    Οι ευχές προς τους αναγνώστες σου πολύ όμορφες και γλυκές. Να είσαι καλά, να συνεχίσεις να είσαι δημιουργική και ορεξάτη σου εύχομαι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ, Δήμητρα! Με πρόλαβες πριν σε ενημερώσω προσωπικά για το βραβείο! Χαίρομαι που νιώθεις κι εσύ το ίδιο, όσον αφορά τις αναρτήσεις! Ευχαριστώ πολύ για τα ωραία σου λόγια και τις ευχές σου κι εύχομαι να είσαι κι εσύ το ίδιο δημιουργική! Μου αρέσει πολύ να σε διαβάζω! Καλώς ήρθες στο blogοσπιτάκι μου! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Μαρία για το βραβείο σου. .είμαι σίγουρη ότι θα ακολουθήσουν και άλλα ακόμα γιατί αγαπάς αυτό που κάνεις! Καλώς σε βρήκα λοιπόν και θα τα λέμε!!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Iris, για τα καλά σου λόγια! Χθες ανακάλυψα το blog σου και ενθουσιάστηκα με την θεματολογία και τον τρόπο γραψίματός σου! Καλώς ήρθες και θα χαρώ πολύ να τα λέμε! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια Μαρία μου για αυτό το βραβείο, εύχομαι τα καλύτερα στο blog σου και στη ζωή σου γενικότερα!!! Είναι μεγάλη μου τιμή και απερίγραπτη η χαρά μου που με πρότεινες και σε ευχαριστώ πολύ! Φιλιά, Εύα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη σου στο blog μου, Εύα! Σου εύχομαι μόνο επιτυχίες σε όλους τους τομείς! Θα χαρώ πολύ να διαβάσω και τις δικές σου απαντήσεις! Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστούμε για τις όμορφες απαντήσεις!! Πολλά φιλάκια και ελπίζω να αναγνωριστεί η καλή δουλειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσω μου, εγώ σας ευχαριστώ πολύ που με προτείνατε για το πρώτο μου βραβείο! Να είσαι καλά και να χαίρεσαι τα ζουζούνια σου! Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Αρχικά, συγχαρητήρια για το βραβείο, υπέροχες οι απαντήσεις σου και απο την πλευρά μου σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!
    Ορίστε και οι δικές μου απαντήσεις!!
    http://cookingwithgiorgos.blogspot.gr/2015/01/liebster-award-discover-new-blogs.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, Γιώργο! Εύχομαι καλή πορεία στο blog σου και να μας χαρίζεις υπέροχες κι εναλλακτικές συνταγές! Θα μπω να δω τις δικές σου απαντήσεις αμέσως τώρα!

      Διαγραφή
  6. Ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο. Θα ανεβάσω ποστ σύντομά. Σου εύχομαι τα καλύτερα για το μπλόγκ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και δική μου η ευχαρίστηση, Σπυριδούλα! Εύχομαι καλή πορεία στο blog σου! Σε παρακολουθώ και απολαμβάνω τα βίντεο με την Kate Tzoe! Έχετε απίστευτη χημεία! Καλώς ήρθες στο blog μου!

      Διαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο! Εύχομαι πραγματικά να φτάσεις το blog σου εκεί που ονειρεύεσαι! Ελπίζω να βρω σύντομα χρόνο να ετοιμάσω και το δικό μου ποστ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια!!! Ευχόμαστε πολλά πολλά άλλα στο μέλλον! Μαρίνα - Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Μαρία!!! Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου !!! και σε ευχαριστώ πολύ για την βράβευση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή