13 Ιανουαρίου 2015

Beauty tip of the day - week #17


Την προηγούμενη εβδομάδα στη σελίδα μου στο facebook σάς έδειξα μια σειρά από 5 εύκολους τρόπους για να επιταχύνετε τη ρουτίνα της ομορφιάς σας και 2 ακόμη tip:


Το tip της Δευτέρας αφορούσε την οργάνωση!


Το επόμενο ήταν ένα tip για πολλαπλά ζητήματα!


Στη συνέχεια είδαμε ένα tip για πολυχρηστικά προϊόντα!


Την Πέμπτη σάς έδωσα ένα tip για αποτελέσματα μεγάλης διάρκειας!


Στο τελευταίο tip της σειράς είδαμε ένα "σιγουράκι"!


Το tip του Σαββάτου σάς βοήθησε να εφαρμόσετε το eyeliner σαν επαγγελματίας!


Και η εβδομάδα έκλεισε με ένα tip για να φορέσετε μια σκιά με γκλίτερ όλη μέρα και να παραμείνει καθαρή η περιοχή κάτω από τα μάτια!


*Κλείνοντας θα ήθελα, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, να επισημάνω ότι τα tip που σας παρουσιάζω δεν είναι δικές μου επινοήσεις, αλλά τα έχω διαβάσει ή ακούσει κάπου αλλού παλιότερα ή πρόσφατα, εκτός κι αν αναφέρω ότι κάποιο είναι δικό μου! Επίσης το ότι σας τα προτείνω δε σημαίνει ότι τα έχω δοκιμάσει όλα, επομένως δεν αναλαμβάνω την ευθύνη αν όντως λειτουργούν, γιατί όλα είναι σχετικά και θέμα προτιμήσεων! Ευχαριστώ!

1 σχόλιο:

  1. Και επειδή είμαι ελαφρώς άσχετη με όλα αυτά να ξέρεις πως σε διαβάζω και μαθαίνω!!! Πολλά φιλιά και σε περιμένει βραβείο στο Blog μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή