26 Νοεμβρίου 2014

Review: Σαμπουάν Fresh Line Πολύμνια


Το σαμπουάν διέγερσης & ενδυνάμωσης Πολύμνια (αδύνατα μαλλιά, τριχόπτωση) από την Fresh Line το είχε δώρο με το περιοδικό Shape Οκτωβρίου 2014 (μαζί με μια οδοντόκρεμα Colgate σε travel size συσκευασία και ένα κουπόνι με έκπτωση -25% σε προϊόντα μαλλιών  Fresh Line) και κόστισε 4 ευρώ!


Καταρχάς να πω ότι είναι το πρώτο προϊόν που δοκιμάζω από τη Fresh Line, η οποία είναι μια εταιρία με προσεγμένα προϊόντα χωρίς πρόσθετες ουσίες και βλαβερά συντηρητικά! Παλιότερα βέβαια  είχα μυρίσει πολλά από τα προϊόντα της στο κατάστημα και είχα ενθουσιαστεί με τα αρώματα των σαπουνιών που σου έρχεται να τα φας, μια και έχουν υπέροχες συνθέσεις αλλά και απολαυστικές υφές και μυρωδιές!


Το σαμπουάν Πολύμνια ήρθε την κατάλληλη στιγμή που οι περισσότερες από εμάς ταλαιπωρούμαστε από εποχιακή τριχόπτωση! Εγώ επιπρόσθετα έχω κι ευαίσθητη επιδερμίδα κεφαλιού, οπότε δύσκολα αλλάζω σαμπουάν. Όταν βρω 1-2 που με καλύπτουν τα χρησιμοποιώ διαδοχικά μέσα στο χρόνο, αλλά για το συγκεκριμένο είχα ακούσει πολύ καλές κριτικές και είχα περιέργεια να το δοκιμάσω! 



Πάνω στη συσκευασία του διαβάζω: "Παλιά παραδοσιακή συνταγή χωρίς πετροχημικά και σκληρούς αφριστικούς παράγοντες. Εμπλουτισμένη με παράγωγο κυστίνης, ένα αμινοξύ με κλινικά αποδεδειγμένη δράση κατά της τριχόπτωσης".

Το χρησιμοποίησα λοιπόν τον Οκτώβριο αλλά και μέχρι τώρα και έχω να πω ότι είδα μια σχετική διαφορά στα μαλλιά μου, αν και για να δεις θεαματικά αποτελέσματα πρέπει να συνδυάσεις και τη λοσιόν της σειράς Πολύμνια! Βέβαια δεν έχει τελειώσει ακόμη η περίοδος της εποχιακής τριχόπτωσης! Σε μένα συνήθως κοντά στα Χριστούγεννα ηρεμεί κάπως αυτή η κατάσταση, αλλά έχω κι ένα θεματάκι με τον σίδηρό μου που είναι χαμηλός και λαμβάνω συμπλήρωμα διατροφής, οπότε παίζει κι αυτό μεγάλο ρόλο! 


Δε χρειάζεται πολλή ποσότητα, για τα δικά μου μαλλιά τουλάχιστον, που είναι μέχρι τη βάση των ώμων! Κάνει αρκετό αφρό και καθαρίζει τα μαλλιά χωρίς να αφήνει κατάλοιπα, ενώ η μυρωδιά του είναι διακριτική, ούτε πολύ έντονη ούτε συγκλονιστική! Το χειμώνα λούζομαι 1-2 φορές την εβδομάδα από 2 χέρια κάθε φορά και αυτή η συσκευασία των 75 ml μου κράτησε ένα μήνα σχεδόν μέχρι τώρα, ενώ έχει μείνει λίγη ποσότητα ακόμη! 

Η αρχική τιμή του προϊόντος στα καταστήματα είναι 6,10 ευρώ στη συσκευασία των 75 ml και 13,90 ευρώ στη συσκευασία των 200 ml, αλλά μπορείς να τα βρεις και πιο οικονομικά σε κάποια e-shop. Αν και είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή του είναι ένα προϊόν value for money! Σκέφτομαι μάλιστα πολύ σοβαρά να εκμεταλλευτώ το εκπτωτικό κουπόνι που υπήρχε μαζί με το περιοδικό μέχρι 30/11 και να αγοράσω κι άλλη συσκευασία, απλώς έχω και κάποιο άλλο σαμπουάν κατά της τριχόπτωσης, το οποίο το άφησα στη μέση για να δοκιμάσω αυτό της Fresh Line! 



Εσύ έχεις δοκιμάσει το συγκεκριμένο σαμπουάν; Πώς σου φάνηκε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου