14 Νοεμβρίου 2014

Για το παιδί που κρύβεις μέσα σου...


Ποιος είπε ότι τα παιδικά καλλυντικά και είδη περιποίησης είναι μόνο για παιδιά; Ποιος είπε ότι πολλά από τα προϊόντα που απευθύνονται σε παιδιά, δεν μπορούν κάλλιστα να χρησιμοποιηθούν και από τους μεγάλους; Λίγο πολύ όλες μας έχουμε στο σπίτι προϊόντα τα οποία έχουν σχεδιαστεί ειδικά για παιδιά! Άσχετα από το αν έχουμε παιδιά ή όχι. Αυτό είναι μια άλλη ιστορία! 

Έλα, παραδέξου το! Πόσες φορές δε ζήλεψες εκείνη τη βρεφική κολόνια με την υπέροχη μυρωδιά της ανιψούλας σου; Δε δανείστηκες το παιδικό αφρόλουτρο με τη γλυκιά φράουλα που βρήκες στο μπάνιο της φίλης σου; Ή πάλι πόσες φορές δεν αγόρασες παιδικά είδη περιποίησης για τον εαυτό σου και μόνο, ενώ ρωτούσες την πωλήτρια αν είναι κατάλληλα για πολύ μικρά παιδιά; 


Υποκύπτεις κι εσύ σαν κι εμένα συχνά στον πειρασμό να αγοράσεις παιδικά προϊόντα; Αναρωτήθηκες ποτέ γιατί συμβαίνει αυτό; Από παλιμπαιδισμό, ή επειδή υποσυνείδητα αρνείσαι να μεγαλώσεις (βλέπε Πίτερ Παν), ή σε περίπτωση ανάγκης αν κάποια στιγμή φιλοξενήσεις το ανιψάκι σου και θελήσεις να του κάνεις ένα ζεστό μπανάκι, βρε αδερφέ! Όποιος κι αν είναι τελικά ο λόγος, επιλέγεις παιδικά καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης, γιατί έχουν ελκυστικές συσκευασίες με απίθανους συνδυασμούς χρωμάτων, υπέροχες μυρωδιές και υφές που απλώνονται στην επιδερμίδα και σε τυλίγουν με ένα χάδι απαλότητας και ξεγνοιασιάς! Γίνεσαι και πάλι για λίγο παιδί και κανακεύεις τον εαυτό σου! Γιατί η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι θλιβερή και μουντή! Οπότε γιατί να συμβιβάζεσαι με βαρετές συσκευασίες, τη στιγμή που μπορείς να βρεις στην αγορά πιο χαριτωμένες; Κυκλοφορούν δεκάδες παιδικά προϊόντα άλλωστε, πολλά από τα οποία θα διαβάσεις στις οδηγίες χρήσης ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν και από μεγάλους! Επομένως δε χρειάζεται να νιώθεις τύψεις ούτε να τα κρύβεις μέσα σε ντουλάπια! Ένα είναι λοιπόν το σύνθημα: Παιδικά είδη στην υπηρεσία και της δικής σου ομορφιάς! Γιατί όχι;


Μάλιστα αυτή η αγάπη για τα παιδικά είδη ομορφιάς έχει αποκτήσει από τον περασμένο Ιούλιο και τη δική της συνδρομητική υπηρεσία, το JuniorBeautytestbox Diaries, μέσα από τη συνεργασία του Beautytestbox (δες περισσότερα εδώ) και του Junior diaries blog της γλυκύτατης και αεικίνητης Έφης Ανέστη, του πιο διάσημου Cosmo girl! Πρόκειται για ένα κουτάκι που περιλαμβάνει 5-7 προϊόντα σε travel size συσκευασίες ως επί το πλείστον με στόχο να δοκιμάσεις και να γνωρίσεις νέους μικρούς θησαυρούς για το παιδί σου ή για το παιδί που κρύβεις μέσα σου! Το πρώτο παιδικό κουτάκι δεν πρόλαβα να το αποκτήσω για δύο κυρίως λόγους: εκείνες τις ημέρες ετοιμαζόμουν για τις καλοκαιρινές διακοπές μου και δεύτερον είχα ήδη παραλάβει το πρώτο μου συνδρομητικό κουτί ομορφιάς από το Beautytestbox και ήμουν τόσο ενθουσιασμένη που δεν ήθελα να ασχοληθώ με κάποιο άλλο κουτάκι άμεσα! Σκέφτομαι όμως πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να αγοράσω το επόμενο junior κουτάκι, όταν βγει! Και φυσικά δε θα το πάρω για κάποιον άλλον αλλά αποκλειστικά για τον εαυτό μου!

via

Θα σου δείξω στη συνέχεια ποια παιδικά προϊόντα χρησιμοποιώ καθημερινά και ένα που απέκτησα πριν από μερικές μέρες! 


Παιδικό αφρόλουτρο Johnson's Baby Bath (750 ml)
Αυτό το αφρόλουτρο το χρησιμοποιώ καθημερινά ως καθαριστικό για την ευαίσθητη περιοχή αλλά και μερικές φορές και ως αφρόλουτρο! Κάνει υπερβολικό αφρό, επομένως δε χρειάζεται μεγάλη ποσότητα, ενώ αφήνει μια ευχάριστη αίσθηση καθαριότητας στο σώμα! Κοστίζει γύρω στα 4,20 ευρώ στο Hondos Center, αλλά συχνά το βρίσκω σε προσφορά 1+1 και το παίρνω να βρίσκεται (για το συγκεκριμένο προϊόν δες κι εδώ)! 


Μωρομάντηλα Septona Calm n' Care με βάλσαμο & πανθενόλη (57 μαντηλάκια)
Τα μωρομάντηλα Septona τα χρησιμοποιώ πάνω από ένα χρόνο, αλλά τη συγκεκριμένη σύνθεση με βάλσαμο & πανθενόλη πρώτη φορά την αγόρασα μια και είναι νέο προϊόν! Τα μωρομάντηλα τα χρησιμοποιώ σε κάθε σημείο του σώματος αν ιδρώσω λίγο και δεν έχω χρόνο για ντουζ αλλά και συμπληρωματικά για την υγιεινή της ευαίσθητης περιοχής! Δε σου κρύβω ότι καμιά φορά τα μεσημέρια, αν κοιμηθώ, καθαρίζω και το πρόσωπό μου με αυτά, εννοείται αν δεν έχω βάλει μακιγιάζ, και μετά ξεπλένομαι με νερό! Τα χρησιμοποιώ σχεδόν μία εβδομάδα τώρα και είμαι πολύ ευχαριστημένη και με τη διακριτική μυρωδιά τους αλλά και με την υγρασία που έχουν, ενώ το καλό είναι ότι δε λαδώνουν την επιδερμίδα, όπως κάποια άλλα μωρομάντηλα! Τα αγόρασα σε συσκευασία 3 πακέτων η οποία κόστιζε 2,89 ευρώ σε τοπικό σούπερ μάρκετ, ενώ πάνω στη συσκευασία ανέφερε ότι είχε έκπτωση 6 ευρώ!


Φυσιολογικός Ορός Nivea Baby για μύτη & μάτια (24 αμπούλες)
Χρησιμοποιώ περίπου 2 χρόνια αυτές τις αμπούλες φυσιολογικού ορού για τον καθημερινό καθαρισμό της μύτης μου, όταν γυρίζω στο σπίτι, αλλά ενίοτε και στα μάτια μου αν νιώσω κάποια μικρή ενόχληση! Η συσκευασία κοστίζει γύρω στα 4 ευρώ!


Σπρέυ για ευκολοχτένιστα μαλλιά Avon Naturals Kids με άρωμα μήλου (200 ml)
Το σπρέυ αυτό το χρησιμοποιώ τα τελευταία 4 χρόνια μετά από κάθε λούσιμο, αλλά μερικές φορές και για να ανανεώσω το χτένισμά μου! Έχει πολύ ευχάριστη, φρουτώδη μυρωδιά και μου αρέσει το ότι δεν κολλάει ούτε τα μαλλιά μου αλλά ούτε και τα χέρια μου κατά την εφαρμογή! Είναι περισσότερο σαν νερό μαλλιών αλλά λατρεύω και το ελαφρύ φορμάρισμα που προσφέρει στα φυσικά σγουρά μαλλιά μου! Η μυρωδιά αυτή απ' όσο ξέρω δεν κυκλοφορεί πλέον, αντιθέτως τώρα υπάρχει σε άρωμα γλυκού μάνγκο (παλιότερα υπήρχε και σε άρωμα καρπουζιού & ακτινιδίου). Κοστίζει 7 ευρώ στην αρχική του τιμή αλλά συχνά το βρίσκεις σε δελεαστικότερη τιμή με τις προσφορές κάθε καμπάνιας!


Χτένα για ξεμπέρδεμα Avon Naturals Kids
Τη χτένα αυτή την αγόρασα πριν μερικές μέρες και δεν την έχω δοκιμάσει ακόμη αλλά πιστεύω ότι κάνει για τα δικά μου μαλλιά που μπλέκονται και σπάνε εύκολα! Κοστίζει 7,90 ευρώ στην αρχική του τιμή αλλά το βρήκα σε προσφορά 4,50 ευρώ.


Εσένα ποια είναι τα αγαπημένα σου παιδικά καλλυντικά και είδη περιποίησης;

6 σχόλια:

  1. Πολυ χαριτωμενα ολα τα προιοντα! Σου ανεβαζει και την διαθεση να τα χρησιμοποιεις ειδικα τη χτενουλα!
    Το αφρολουτρο το χρησιμοποιουσα και εγω καποιο διαστημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Ελευθερία μου! Όντως σου φτιάχνει η διάθεση με τα παιδικά προϊόντα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. πολυ ωραία ανάρτηση εγω χρησιμοποιω το αφρόλουτρο με την λεβάντα και αν και έχω παιδιά το αγοράζω για εμένα χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Νίνα! A και τη λεβάντα την χρησιμοποίησα παλιότερα! Υπέροχη και χαλαρωτική μυρωδιά! Φιλιά!

      Διαγραφή

      Διαγραφή
  3. Τέλειο post! Είναι ωραίο να γινόμαστε και πάλι παιδιά...Εγώ έχω ζηλέψει πολλές φορές παιδικά ρούχα, έχουν τόσο ωραία σχέδια :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Λιλάκι μου! Αυτό με τα παιδικά ρούχα το έχω και εγώ! Δε σου κρύβω ότι αγόρασα πριν μερικά χρόνια παιδικά εσώρουχα από το Benetton και μία ζακέτα και ένα πουλόβερ από το Zara! Είμαι μικρών διαστάσεων βλέπεις και μου κάνει το μεγαλύτερο νούμερο από τα παιδικά! Φιλιά!

      Διαγραφή