20 Νοεμβρίου 2014

Αγαπημένα Οκτωβρίου '14


Άργησα λίγο να γράψω αυτήν την ανάρτηση είναι η αλήθεια! Ο Νοέμβρης, βλέπετε, είναι δύσκολος μήνας από άποψη χρόνου για μένα! Βρήκα ωστόσο σήμερα την ευκαιρία να συγκεντρώσω επιτέλους τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο τον μήνα που πέρασε και να σας πω τη γνώμη μου για αυτά! Να αναφέρω απλώς ότι δεν είναι όλα καινούρια για μένα, αλλά μερικά από αυτά τα έχω χρησιμοποιήσει και παλιότερα λιγότερο ή περισσότερο. Πάμε να δούμε λοιπόν ποια προϊόντα αγάπησα μέσα στον Οκτώβριο!


Θα αρχίσω πρώτα από την περιποίηση σώματος και μαλλιών και θα αφήσω για το τέλος κάποια προϊόντα μακιγιάζ!

Αφρόλουτρο Le Petit Marseiliais Γάλα αμυγδάλου & Μέλι Πελοποννήσου (250 ml)  
Το αφρόλουτρο αυτό το αγόρασα στις αρχές του καλοκαιριού (δες εδώ το σχετικό haul), αλλά το χρησιμοποίησα μόνο 2-3 φορές, γιατί μου φάνηκε κάπως έντονη για την εποχή η μυρωδιά του, καθώς μου αρέσουν πιο δροσερά και ξινά αρώματα για τους καλοκαιρινούς μήνες. Το άφησα λοιπόν στην άκρη για το φθινόπωρο και το χειμώνα, που προτιμώ πιο ζεστές μυρωδιές! Έχει κρεμώδη υφή, κάνει πολύ καλό αφρό, αν και το έβαλα απευθείας σε σφουγγάρι λούφα κι όχι σε μπανιέρα, ενώ όταν ξεπλένεται αφήνει την επιδερμίδα απαλή και υπέροχα αρωματισμένη! Είναι πολύ πιθανό να το αγοράσω πάλι, αν το βρω σε προσφορά! Το συγκεκριμένο αφρόλουτρο ανήκει στη σειρά "Αφρόλουτρα με συνταγές της Μεσογείου" και κυκλοφορεί σε άλλες 3 μυρωδιές, τις οποίες μπορείς να δεις εδώ


Σαμπουάν διέγερσης & ενδυνάμωσης Fresh Line Πολύμνια (κατά της τριχόπτωσης, 75 ml)
Αυτό το σαμπουάν το είχε δώρο με το περιοδικό Shape Οκτωβρίου 2014 κι ήρθε την κατάλληλη στιγμή που όλες λίγο πολύ ταλαιπωρούμαστε από εποχιακή τριχόπτωση! Το χρησιμοποίησα λοιπόν όλο τον Οκτώβριο και έχω να πω ότι είδα μια σχετική διαφορά στα μαλλιά μου, αν και για να δεις θεαματικά αποτελέσματα πρέπει να συνδυάσεις και τη λοσιόν της σειράς Πολύμνια! Δε χρειάζεται μεγάλη ποσότητα, για τα δικά μου μαλλιά τουλάχιστον, που είναι μέχρι τη βάση των ώμων! Κάνει αρκετό αφρό και καθαρίζει τα μαλλιά, χωρίς να αφήνει κατάλοιπα, ενώ η μυρωδιά του είναι διακριτική. Δε θα σου πω περισσότερα για αυτό το προϊόν, γιατί ετοιμάζω ξέχωρο αναλυτικό review εντός της εβδομάδας!


Αγωγή που δεν ξεβγάζεται με μαροκινό αργανέλαιο Avon Advance Techniques (30 ml)
Το προϊόν αυτό το είχα αγοράσει πριν μερικούς μήνες, αλλά το είχα δοκιμάσει μόνο 1-2 φορές, γιατί χρησιμοποιούσα κάποιο άλλο αντίστοιχο! Τον Οκτώβρη όμως, όπως και κάθε φθινόπωρο άλλωστε, τα μαλλιά μου έδειχναν κάπως άτονα και θαμπά και είπα να το χρησιμοποιήσω πιο εντατικά! Μου άρεσε λοιπόν πολύ και έτσι μπήκε στα αγαπημένα του προηγούμενου μήνα! Αν και πρόκειται για ξηρό λάδι μαλλιών, δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα στα δικά μου μαλλιά, που είναι κανονικά προς λεπτά. Απορροφάται γρήγορα και χρειάζεται πολύ μικρή ποσότητα, για αυτό και έχει κατεβεί ελάχιστα το περιεχόμενο της συσκευασίας! Προσφέρει ικανοποιητική ενυδάτωση, δίνοντας ταυτόχρονα και ένα μέτριο φορμάρισμα, αλλά κυρίως το λάτρεψα για τη διακριτική λάμψη υγείας που αφήνει! Η μυρωδιά του είναι διακριτική, αν και για έλαιο argan θα περίμενε κανείς κάτι πιο έντονο και εντυπωσιακό! Όταν τελειώσει, είναι πολύ πιθανόν να το αγοράσω πάλι! Κοστίζει 10,50€, όμως το βρίσκεις συχνά σε προσφορά!



Κρέμα χεριών Cera di Cupra (75 ml)
Αυτήν την κρέμα την αγόρασα το καλοκαίρι, γιατί είχα ακούσει πολύ καλά λόγια και τη βρήκα τυχαία σε ένα τοπικό σούπερ μάρκετ της περιοχής μου. Είχα όμως κι άλλες κρέμες χεριών εκείνη την εποχή και δεν την χρησιμοποίησα τότε! Διαβάζω στη χάρτινη συσκευασία που συνοδεύει το προϊόν ότι "περιέχει φυσικό κερί μέλισσας που διασφαλίζει την φυσική προστασία του δέρματος καθυστερώντας τη διαδικασία γήρανσης"! Η υφή της δεν είναι ούτε παχύρρευστη ούτε λεπτόρρευστη, αλλά κάτι ενδιάμεσο, ενώ απορροφάται μετά από μερικά λεπτά και δεν είναι λιπαρή, απλώς νιώθεις ότι έχεις βάλει κρέμα χεριών! Αυτό ίσως κάποιους τους ενοχλεί, αλλά το αποτέλεσμα που αφήνει στα δικά μου χέρια κατά τη χρήση δεν με ενοχλεί καθόλου! Έχει διακριτική μυρωδιά, ενυδατώνει πολύ και κάνει τα χέρια μου απαλά, αλλά δεν μπορώ να πω ότι κλείνει άμεσα τα σκασμένα χέρια, όπως άλλες κρέμες χεριών που έχω δοκιμάσει και λατρεύω (δες εδώ). Εκτιμώ βέβαια το γεγονός ότι πιάνει εύκολα σαπουνάδα, γιατί δεν μπορώ καθόλου τις κρέμες χεριών που δεν φεύγουν στο πλύσιμο των χεριών και για αυτό το λόγο την έχω εντάξει στα αγαπημένα του Οκτώβρη! Θα την αγοράσω πάλι, γιατί είναι πολύ οικονομική, μόλις 1,39€, αλλά και γιατί θέλω να τη χρησιμοποιώ εναλλάξ και με άλλες δύο αγαπημένες κρέμες χεριών, για να μη συνηθίζει το δέρμα!


Αποσμητική ρολλέτα Avon On Duty Light Bloom (50 ml)
Το αποσμητικό αυτό το χρησιμοποίησα όλο τον Οκτώβρη και ακόμη και τώρα και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη! Για αρκετά χρόνια χρησιμοποιούσα το Noxzema Memories και δεν το άλλαζα με κανένα, αν και μερικές φορές μου δημιουργούσε μικροερεθισμό ιδίως μετά το ξύρισμα! Κι ο λόγος που δεν άλλαζα το Noxzema Memories είναι ότι παλιότερα είχα τραυματική εμπειρία από ένα άλλο αποσμητικό γνωστής εταιρίας: μου είχε προκληθεί σύγκαμα στις μασχάλες με έντονη κοκκινίλα και για 1 εβδομάδα έκανα θεραπεία με την επουλωτική αλοιφή Bepanthol! Με δισταγμό λοιπόν είπα να δοκιμάσω και κάποιο άλλο αποσμητικό πέρα από το Noxzema Memories και τελικά δεν απογοητεύτηκα! Το Avon On Duty Light Bloom έχει μια ευχάριστη και διακριτική λουλουδάτη μυρωδιά, που θυμίζει μαλακτικό ρούχων, ενώ δεν με ενοχλεί ακόμη και μετά το ξύρισμα! Το μόνο αρνητικό που του βρίσκω είναι ότι αφήνει λευκά σημαδάκια στο δέρμα και επειδή η συσκευασία είναι πολύ φαρδιά στο στόμιό της, το προϊόν βγαίνει στα πλαϊνά και την επόμενη φορά που ανοίγω το καπάκι πέφτουν άσπρα κομμάτια, αλλά το σκουπίζω με μια χαρτοπετσέτα και δεν υπάρχει πρόβλημα! Κοστίζει 4,80€ στην αρχική του τιμή, αλλά συχνά είναι και σε οικονομικότερη τιμή!


Σκιά ματιών The Body Shop Nature's Minerals 04 "Pink Opal" (1 g) 
Η σκιά αυτή είναι μια dusty pink απόχρωση και είναι από τις πιο αγαπημένες μου αποχρώσεις κυρίως για επίσημες εμφανίσεις, επειδή περιέχει στη σύστασή της πολλά μικροσκοπικά γκλίτερ που λαμπυρίζουν! Είναι σε σκόνη, ανακινείς τη συσκευασία και εφαρμόζεις από την ποσότητα που παραμένει πάνω από το σιτάκι! Την έχω αρκετά χρόνια και επειδή δεν τη χρησιμοποιώ πολύ συχνά δεν έχει τελειώσει ακόμη! Θα ήθελα όμως κάποια στιγμή να βρω ένα dupe της, χωρίς τόσα πολλά γκλίτερ, για πιο καθημερινές εμφανίσεις! Νομίζω αν δεν κάνω λάθος ότι την είχα αγοράσει περίπου 13€.


Μάσκαρα ματιών Avon SuperSock Max (απόχρωση Black) 
Για τη συγκεκριμένη μάσκαρα σού έχω ξαναμιλήσει σε αναλυτικό review (δες εδώ) στο παρελθόν. Ό,τι κι αν πω για αυτό το προϊόν θα είναι λίγο! Τον Οκτώβρη είχα αρκετές κοινωνικές υποχρεώσεις (γάμους, βαπτίσεις κ.α.) και η μάσκαρα αυτή μ' έβγαλε ασπροπρόσωπη για ακόμη μία φορά! Ο λόγος όμως που μπήκε στα αγαπημένα του περασμένου μήνα είναι ότι ενώ πρόκειται για την αγαπημένη μου μάσκαρα, έχει πλέον ξεραθεί και δυστυχώς σταμάτησε να κυκλοφορεί πριν λίγο καιρό και δε νομίζω να την ξαναβρώ, οπότε της έδωσα μια τελευταία ευκαιρία να λάμψει στη blogo-σφαιρα! 




Έχεις δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα; Εσένα ποια είναι τα αγαπημένα σου για τον μήνα Οκτώβρη;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου